Lugeja küsib: millal ometi Eesti IKEA klienditeenindus normaalselt tööle hakkab?

IKEA näidistesaal ja väljastuspunkt Tallinnas.

FOTO: Konstantin Sednev / Postimees Grupp/Scanpix Baltics

Postimehe koduportaali poole on pöördunud mitmeid lugejaid, kes kurdavad, et IKEA klienditeenindus on kohutavalt aeglane ja probleemidele võibki lahendusi ootama jääda. Küsisime, milles asi.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Möödunud nädala jooksul laekus Kodustiilile mitu vihjet, milles kirjutati, et kui on vaja suhelda IKEA Eesti klienditeenindusega, ei kipu see kuidagi õnnestuma. Meilidele ei vasta keegi ja telefonikõned pannakse ootejärjekorda, mis võivad venida enam kui tunni aja pikkuseks. 

Olukorda kommenteerib IKEA Baltikumi kommunikatsioonijuht Renata Dante:

Populaarne

Tagasi üles