IKEA fenomeni taga on väga lihtne inimlik faktor

IKEA pood Lätis.

FOTO: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees/ Scanpix

Selgub, et IKEA fenomen ja koduomanike vaimustus Rootsi möömbligigandi toodangust baseerub ühel väga lihtsalt psühholoogilisel alustalal.

Isetegevus ja nokitsemine mängivad IKEA toodete puhul märkimisväärset rolli. IKEA mööblit kokku pannes võib kuluda terve lõunapoolik, halvimal juhul kogu päev.

Mööbli kokkupanek ning sellega kaasnev töö ja vaev panevad koduomanikke soetatud mööblit ning sisustustooteid oluliselt kõrgemalt hindama ning selles seisnebki kurikuulus IKEA fenomen, mis on saatnud koduomanikke juba aastaid. 

Oleks sisustus ja mööblitükid eelnevalt juba kokku monteeritud, poleks ilmselt inimeste vaimustus pooltki nii suur, vahendab domino.com. Ise tehtud on ikka hästi tehtud, kas pole?

Populaarne

Tagasi üles