Küsitlus selgitas välja nüansid, mida koduotsijad kuulutuse juures kõige enam hindavad

Pilt on illustreeriv.

FOTO: Pexels / CC0 Licence

Sügisel kinnisvaraportaal City24.ee kasutajate seas läbi viidud küsitlusest selgus palju olulisi nõuandeid, mida koduotsijad kuulutuse juures kõige enam hindavad ja millist infot näha soovivad. 

Kinnisvarakuulutust koostades tuleb aupaistesse tuua oma kodu positiivsed küljed, seejuures ei maksa unustada ka selle kitsaskohti ning igapäevast reaalsust.

Reeglina on lühike, ent tabav pealkiri see, mis kõnetab ja lugema kutsub. Asudes kuulutuse teksti sisestama, tuleb aga oma kodu lisaväärtus koheselt esile tuua ning kindlasti rõhutada ka selle olulisust. Võibolla on just see väärtus, mida koduotsija oluliseks peab ja hindab, vahendab kinnisvaraportaal City24.

Kuulutuse tekst peab olema informatiivne ja liigendatud. Olulisem info tuleb sealjuures kohe alguses välja tuua, sealhulgas müüdava objekti tugevused. Pikki lohisevaid tekste tasub pigem vältida või kasutada alapealkirju, mis aitavad koduotsijal soovitud infot paremini leida ja selle juurde naasta. Ühes lõigus võiks olla maksimaalselt kolm kuni viis lauset. Kuulutuse võiks lõpetada sõbraliku üleskutsega ning anda märku sellest, et oled koduotsija jaoks alati olemas. 

City24 küsitlusest selgusid mõningased nüansid, mida koduotsijad oluliseks peavad: 

  • mida hind sisaldab;
  • garderoobid, vannituba ja köögimööbel;
  • millises olukorras on trepikoda ja maja välisfassaad;
  • parkimine;
  • igakuised püsikulud: lisaks küttearvetele muud kohustused, kas ühistul on võetud laene, millised on tulevikuvisioonid. Lisa võimalusel talve ja suve kommunaalarved;
  • info naabrite ja ümbruskonna kohta: too välja lisaväärtused nagu pargid, lasteaiad-koolid, hea transpordiühendus jms;
  • kas on olemas hindamisakt – see aitab kliendil aimu saada laenuvõimalustest;
  • info sissekolimise kohta: kas on koheselt vaba, millal vabaneb, kas on kehtiva üürilepinguga jne. 

Küsitluste tulemustest loe veidi lähemalt kinnisvaraportaalist City24.

Populaarne

Tagasi üles