Kolm nippi, mille abil hommikune kodune kiirustamine igaveseks lõpetada

jaga E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

Groggy, young woman yawning in front of her bathroom mirror in the morning - trying to wake up and get ready for work (color toned image; shallow DOF)

FOTO: Viktor Cap / PantherMedia / Viktor Cap

Kuula artiklit

Äratuskell. Duši alla, ühe käega rüüpad kohvi, teisega teed võileiba, nügides samal ajal jalaga lahti kapiust, et riided välja otsida. Lapsed vaja riietada, nende asjad kokku panna - ühesõnaga kaos! Mis oleks, kui selliseid hommikuid annaks vältida?

Aga tegelikult annabki. Selleks, et hommik sujuks muretult ja mõnusalt, piisab kõigest kolmest nipist. Kui need korraga kasutusele võtad, ei pea sa enam muretsema sellepärast, et hommikuti midagi ei jõua, kõik kuhjub ja ununeb, lubab portaal Treehugger.

1. Hommik algab õhtul

Kui tahad, et hommikud rahulikumad oleksid, mõtle läbi, mida sa saaksid õhtul ettevalmistavalt ära teha? Päris kindlasti on võimalik valmis panna kõik, mida kõigil pereliikmetel järgmisel päeval vaja on: kooliasjad, riided, sporditarbed ja muu taoline. Paigas võiks olla ka see, mis järgmisel hommikul söögiks on.

2. Tähtsusta liikumist

Lühike hommikuvõimlemine, hommikujooks või muu säärane füüsiline aktiivsus enne igasugu muid tegevusi aitab päeva käima tõmmata ja ennast lainele häälestada. Ära alahinda selle jõudu ja ära libista sellest punktist lihtsalt silmadega üle! Proovi parem järele. 

3. Telefone ei puututa

Telefone ei puututa rahulike hommikutega peres enne, kui tööpäev on alanud. Ärkamine, söömine, kõik ettevalmistavad toimetused käivad kõigil pereliikmetel ilma, et samal ajal teise käega telefonist uudiseid loetaks ja meile vaadataks. See tekitab ainult keerulisi olukordi ja süvenevat ajahäda.

Tagasi üles