Suusõnaline kinnisvarasoovitus võib muutuda sotsiaalmeedia pärusmaaks

jaga E-post prindi artikkel saada vihje Loe ja lisa kommentaare

Pilt on illustreeriv.

FOTO: Pexels / CC0 Licence

Sotsiaalmeediamõjutajad mängivad tänapäeval pea igas eluvaldkonnas märkimisväärset rolli - digiajastu lapsed on vaikselt hakanud ka kinnisvaraturgudel laineid lööma. 

Kvaliteetne ning asjakohane soovitaja kinnisvaramaailmas võib suuresti kaasa aidata ostuhuviliste hulga kasvule. Samuti võib selline inimene olla abiks kirjus kinnisvarakuulutuste virr-varris orienteerumisel.

«Kindlasti pole meist enam kaugel ka koostööviis, kus sotsiaalmeedia mõjutaja arenduse näidiskorteris sees elab ning reaalajas enda platvormidele sisu toodab. Võimaluse olemasolul on selline koostöövorm vaieldamatult pilkupüüdev ning suurt kõnepinda omav,» rääkis Domus Kinnisvara uusarenduste turundusjuht Triin Teresk.

Selleks et sotsiaalmeedia mõjutajate tõhusat turundusmeetodit tulemuslikult kasutama hakata, on aga vaja esmalt inimest tundma õppida ning tutvuda tema jälgijaskonna, üleüldise maine ning statistiliste tulemustega.

«Eesti kinnisvaraturu mõjutajate osakaal sotsiaalmeedias oleks kindlasti tühimik, mida väljakutsetele avatud soliidsed sotsiaalmeedia aktivistid arendada võiksid,» märkis Koort. Naise sõnul jääb suusõnalisel otsesoovitusel ilmselgelt olema vankumatu roll erinevate teenuste või toodete müügis, ent sealjuures ei tasu alahinnata ka digimaailma visuaalse suunamise tõusvat trendi.

Sotsiaalmeedia mõjutaja –  persoon, kes on omandanud muljetavaldavad teadmised sotsiaalmeedia platvormide toimimistest, on kogunud endale suurearvulise jälgijaskonna ning kelle olemust ja kanaleid kasutavad brändid, et jõuda enda toote/teenusega suurema sihtgrupini. Mõjutajad töötavad erinevate teemavaldkondade peal ning üks nendest on tõesti just kinnisvara.

Triin Teresk, Domus Kinnisvara uusarenduste turundusjuht

Populaarne

Tagasi üles