Viga Amazoni tellimissüsteemis tõmbas kuldses eas taadil naha üle kõrvade

Kodu.postimees.ee
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Amazon.
Amazon. Foto: ABHISHEK CHINNAPPA / REUTERS/ Scanpix

E-kaubandusega tegelev ettevõte Amazon esitas inglise vanahärrale arve, mis oli koguni 50 korda kõrgem saadetise tegelikust väärtusest.

Amazoni e-poes uksehingede jahil olnud taat ei pannud esmalt tähelegi, et e-kaubanduse hiid talle sedavõrd suure arve esitanud on. 

Kahe uksehinge eest tuli 83-aastasel Michael Ordil tasuda ühtekokku 840 eurot, ületades saadetise tegelikku väärtust viiekümnekordselt, vahendab thesun.co.uk. Ookeani tagant teele pandud uksehingede väärtuseks oli tegelikult tühised 34 eurot. Saatmiskulude real, mis vanataadil õnnetul kombel kahe silma vahele jäi, ilutses aga uhked 840 eurot.

Amazoni äpardusest teavitanud pensionär ei pidanud õnneks kuigi pikka võitlust pidama. Kuldses eas vanahärrale on ülemakstud summa tänase päeva seisuga hüvitatud. 

E-kaubanduse hiid peab ise süüdlaseks viga tellimissüsteemis, mis virtuaalsed arved tuksi keeras. Ettevõte kinnitab, et probleemile on jälile jõutud ning analoogseid intsidente edaspidi korduda ei tohiks. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles