Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

5 teguviisi, millega sa oma puitpõrandaid kahjustada võid

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Põrand. | FOTO: www.scanpix.ee

Puitpõrandate ilu nõuab ohvreid. Alljärgnevalt toome välja 5 teguviisi, millega võid rikkuda oma põrandate sära.

Sa käid kontsakingades ringi

See, millist mõju su jalanõud põrandale avaldavad, sõltub otseselt kantavatest jalanõudest. Kõrgete kontsadega kingad, eriti stiletod on puitpõrandate üks suurimaid vaenlasi.

Su põrandapesu praktikates puudub regulaarsus

Üks vahelejäänud põrandapesu võib muuta nii mõndagi. Proovi põrandate pesu siiski kuidagi oma kiiresse graafikusse iganädalaselt ära mahutada - niiviisi säilivad põrandad kauem ning ka üldmulje su kodust on hoopis teine tera.

Su toolijalgade all puuduvad vildid

Mööbliesemed, mis saavad n-ö kõige tihedama liikluse osaliseks, oleks otstarbekas spetsiaalsete mööbliviltidega katta. Poodides on mööbliviltide ja erinevate kaitseteipide valik suur - sobivas mõõdus vildid kas diivani või tooli jalgadele peaks leidma igaüks.

Taimepotid su kodus ei ole põrandasõbralikud

Taimepottide korral kehtib sama praktika, mis mööbli puhul - kui sa oled sunnitud neid iganädalaselt ühest kohast teise nihutama, võiksid mööblivildid neile alla panna. Kui sa ei ole vilunud mööbli ja taimepottide ümberpaigutaja, siis ilmselt ei ole põhjust ka kulunud põrandate üle kurta.

Sa ei pööra veekahjustustele piisavalt tähelepanu

Teinekord pöörad võib-olla pöörad liigagi palju ning siit ka järgnev konflikt: ulatusliku veekahjustuse järel oled märganud ilmselt puitpõrandate paisumist ja nõtku vajumist. Selle asemel, et põrandaid kohe lihvima ja viimistlema hakata, oleks mõttekas lasta neil mõnda aega loomulikul teel kuivada. Nii on lootus, et need taastavad oma esialgse konditsiooni, märkimisväärselt suurem.

Allikas: www.countryliving.com

Tagasi üles